Kekal Ramping dengan Jonlivia Hotpants dan Hotbelt

No. 1 Active Lifestyle Wear in Malaysia

Kekal Ramping dengan Jonlivia Hotpants dan Hotbelt

Marketing Mandy

Posted on July 29 2017

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Kalau sebut bab langsing siapa yang taknak kan? Selain tubuh badan yang sihat, bentuk badan yang langsing mesti menjadi idaman setiap wanita. Kat sini AJ nak share dengan korang produk Jonlivia. Kalau nak tau rahsia AJ kekal langsing, Jonlivia la jawapannya!


Jonlivia merupakan 1 jenama yang mengeluarkan pakaian sukan. Tapi yang specialnya ianya merupakan pakaian yang stylish. Korang tak perlu bersusah payah nak bersukan sebab ianya bersifat thermal. Pakai sekejap pun dah panas. Masa Ramadhan ni, AJ memang takde masa sangat nak bersukan, jadinya AJ pakai Jonlivia S+ Hotpantsje.  Seluar ni sangat selesa, korang bukan sahaja boleh pakai semasa bersukan, tapi boleh juga dibawa berjalan-jalan. Jangan tak tau, AJ pakai seluar Jonlivia ni bawak pegi mall. Hehehehehehehe. Memang selesa habis!


Jonlivia hotpants dibuat di Taiwan. Materialnya pula 85% neoprene dan 15% nylon. Lepas tu dia ade compartment kecil untuk menyimpan hp ataupun duit. Tengah bersenam mana ade nak bawak barang kan?



Ada yang kata bila pakai hotpants ni kulit akan jadi rashes, yelah sebab berpeluh kan, tapi sepanjang AJ pakai Jonlivia, kulit AJ tak rengsa pun. AJ ni ada masalah kulit sensitif jugak, kalau dah berpeluh mesti gatal-gatal kulit. Dengan Jonlivia hotpants, AJ rase kulit bernafas je di dalam tu.

Lagi 1 produk Jonlivia yang AJ gunakan ialah Jonlivia Hotbelt. AJ amalkan pengunaan hotbelt ini setiap malam semasa tidur. Memang best, bila bangun pagi rasa perut maintain kempis.


Ianya berfungsi dalam pembakaran lemak, boleh melegakan perut berangin. Lagi 1 kalau korang tengah mengalami masalah senggugut, Jonlivia Hotbelt ini sangat bagus untuk korang. Nak tau kenapa? Bila tengah sakit perut tu, terus je pakai hotbelt ni. Perut rasa macam dituam dan selesa sangat.

So kalau korang berminat nak dapatkan produk Jonlivia. Layari  :

Website : https://www.jonlivia.com/
Facebook : https://www.facebook.com/jonlivia/
Instagram : https://www.instagram.com/jonlivia/


Korang boleh buat pembelian secara online. Mudah dan pantas.

P/s : Tak susah pun nak maintain kurus.

 

 

More Posts

0 comments

Leave a comment

Search our store