No. 1 Active Lifestyle Wear in Malaysia

6 SEBAB JONLIVIA S5+BERBEZA DENGAN HOTPANTS LAIN DIPASARAN

Marketing Mandy

Posted on June 24 2017

nah !! kakak berseluar ketat kembali kah ? hee~ YE !! betul.. memang kakak
dah kembali berseluar ketat semula tapi dalam fesyen muslimah dan tidak
menonjol.. untuk bagi korang lebih faham apa itu konsep tampil cantik dan
confident walaupun berjubah dan pakaian longgar tapi masih dapat
mengekalkan bentuk badan yang menarik.. dari dalam !! dan kakak dah
seminggu cuba JONLIVIA HOTPANTS S+ dan sangat berpuas hati..

terima kasih JONLIVIA !!! hee~

sepanjang seminggu kakak pakai hotpants nih, memang secara
keseluruhannya, sangat selesa dan yang penting dia tak kepam peluh dan
bau.. walaupun kakak hanya buat indoor exercise jek sambil sambil tunggu
nak kejut kan semua bangun pergi sekolah, tapi memang terasa best la kat
kaki..


jogging ? huwaa-- kakak tak sempat lagi g jogging pakai hotpants nih, tapi
akan try nanti.. hee~ tunggu tau update dari kakak..

6 SEBAB ANDA HARUS MEMILIH JONLIVIA S+

1 : DIPERBUAT DARI 100% NEOPRENE TULEN
 bahan utama hotpants ini adalah Neoprene ( heatprene ) merupakan
bahan yang terbaik untuk mengawal haba dari dalam badan semasa
bersenam atau berjalan untuk membakar kalori disamping
mengekalkan air yang berlebihan dalam badan..

2 : MENYERAP PELUH DENGAN BAIK
 bila kita beraktiviti sikit jek tak pun bersukan, badan kita berpeluh..
kan ? mesti badan berbau.. kan ? tapi !! dengan teknik panel jersi khas
yang digukanan oleh Jonlivia S+ ni dapat memberi keselesaan untuk
pemakai kerana peluh tersebut akan diserap secara efektif.. tadaa--
tak de dah kesan seluar basah masa bersenam.. hee~

3 : POKET BELAKANG BERZIP
 ha.. ini yang lain dari yang lain nih.. hee~ ada poket berzip !! senang
dah nak letak barang-barang berharga korang sepanjang bersenam..
best kan ? kan ? kan ?

 

4 : STRECHABLE DAN LEMBUT
 semasa mereka mula mencipta Jonlivia S+ ni, bermacam-macam
perkara yang mereka fikir.. kebanyakkan pengguna hotpants akan
melakukan aktiviti seperti yoga, menari, gym, zumba dan kesemua
pergerakan tersebut sangat rumit dan perlu meregangkan sesemua
otot kaki.. haa.. sebab tu la Jonlivia S+ ni mudah meregang dan
lembut.. kes seluar koyak ? hee~ bukan dengan Jonlivia S+ ya..

5 : MEMBALUT KESELURUHAN PERUT
 perut menggelebeh ? burukkan ? haa.. tapi dengan jonlivia S+
menggunakan fesyen high-waist, semua akan selesai sebab produk
jonlivia S+ telah dinaik taraf untuk keselesaan pemakai.. dapat la
korang bentuk tubuh badan korang dari hujung kaki sampai ke perut..
sila ucapkan selamat tinggal kat perut menggelebeh..

6 : FLATLOCK
 Jonlivia S+ hanya menggunakan jahitan jenis flatlock untuk
memastikan ianya tahan - mudah meregang - tidak mudah terkoyak
dan betul-betul tahan lama..

walaupun kakak mengenakan pakaian yang longgar, tak bermakna kakak tak
boleh #styleperformanceandyou !! hee~ setiap jeans, setiap skirt, setiap
jubah, setiap baju kurung yang kakak pakai, kakak akan pastikan Jonlivia S+
di dalamnya..

 

korang nak jugak ? hee~ sebab dah baca betapa best dan sukanya kakak
pada Jonlivia S+ nih kan ? kan ? kan ? dan korang pun memang berpakaian
macam kakak kan ? kan ? kan ? haa.. boleh terjah :

WEBSITE : WWW.JONLIVIA.COM
INSTAGRAM : JONLIVIA®
FACEBOOK : JONLIVIA®
YOUTUBE : #styleperformanceandyou

siapa kata muslimah tak boleh nak jaga kecantikan bentuk badan ? kakak
dah buktikan, kakak masih menjaga kesihatan - kecantikan walaupun dah
masuk 30-an.. hee~ korang tak jeles ke ?

 

 

 

 

 

 

 

More Posts

0 comments

Leave a comment

Search our store