Salam, Holla. Aku pernah cerita kan pasal susah payah aku semasa melahirkan anak pertama? Masuk je kandungan 4 bulan aku dah tak boleh jalan, sakit belakang sampai kaki. Aku diberikan cuti sakit sampa
Jonlivia ActivPants| Assalamualaikum semua, sejak duduk rumah dan jadi suri rumah sepenuh masa ni berat kinah makin lama makin naik kalau turun pun alahai sekilo je. Tak boleh jadi ni asyik ternak lem
hai assalammualaikum Senaman bersama Jonlivia ActivPants S5+   Jonlivia Woman ActivPants S5+ Full Lenght Idaman Kalbu Rutin nad sebagai surirumah, sama je, seperti mengemas rumah, memasak, layan
Kekal Sihat Dan Cergas Dengan Jonlivia Hotpants. Zaza jarang nak bersenam dan memang lama gila tak buat senaman. Seluar untuk senaman pun zaza tak ada tau..patutlah berat zaza bertambah ke sekarang.
Sakit Belakang?JONLIVIA®UNISEX PHIRO BACK SUPPORT Boleh Membantu| Korang ada tak masalah sakit belakang? kak lin sebenarnya dah lama tau sakit belakang,sejak lepas bersalin anak nombor 3 tu makin te
JONLIVIA HOTPANTS Woman ActvPants S5+ Full Length Assalamualaikum ! Hye… sebenarnya kan , ada beberapa orang yang tegur badan Lisa dah berisi berbanding dulu. Ermm ermm… mungkin sebab happ